wtorek, 11 grudnia 2012

Ponad 100 odwiedzających!

Hej! Cieszę się, że mój blog jest coraz popularniejszy. Będę próbował zamieszczać posty coraz częściej, ale wiecie...szkoła! W tym tygodniu będzie wywiadówka, czyli trzeba się postarać o jeszcze lepsze oceny. Publikujcie, komentujcie i mówcie znajomym o moim blogu, a ja sam polecę wam jeszcze bloga mojego kolegi:  http://normalryki.blogspot.com/. Na koniec jeszcze cytaty, które bardzo mi się spodobały:
              "Dzieci muszą być bardzo pobłażliwe w stosunku do dorosłych."
 "Nawet w obliczu śmierci przyjemna jest świadomość posiadania przyjaciela"          "Mowa jest źródłem nieporozumień."
               "Dobrze widzi się tylko sercem."

        "Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu."
        "Nawet w obliczu śmierci przyjemna jest świadomość posiadania przyjaciela."

        "Idąc prosto przed siebie nie można zajść daleko..."
        "Zawsze się wydaje, że w innym miejscu będzie lepiej.""Mały Książe"
Mały Książe
            
Antoine de Saint-Exupery


.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz